FOOD MARKET COURT

Specjalistyczne Targi Spożywcze

Food Market Court

Specjalistyczne Targi Spożywcze i towarzyszące im spotkania z kupcami z sieci handlowych
  • targi spożywcze
  • spotkania biznesowe
  • sieci handlowe
Ptak Warsaw Expo, Nadarzyn

arrow_wdowiedz się więcej arrow_w zarejestruj się

Dlaczego warto wziąć udział w Specjalistycznych Targach Spożywczych 

 

  • Zdobędziesz wartościowych klientów …większość odwiedzających Food Market Court dokonują lub mają wpływ na decyzje zakupowe
  • Zaprezentujesz swoje produkty… większość odwiedzających przychodzi aby znaleźć nowy produkt lub nowe rozwiązanie
  • Skrócisz swój cykl sprzedaży… większość odwiedzających oczekuje na Food Market Court znaleźć nowego dostawcę

Atuty Food Market Court: 

 

  1. Lokalizacja: największe i najbardziej nowoczesne Centrum Targowo-Kongresowe w aglomeracji warszawskiej; blisko 160 tys. m2 powierzchni wystawienniczej w 6 halach; doskonały dojazd ze stolicy (15 minut); położenie tuż przy trasie S8; parking na 15.000 miejsc; zlokalizowane na obrzeżach stolicy zgodnie z światowym trendem na rynku targowym. 
  2.  

  3. Bezpośrednia bliskość Warszawy, gdzie skupione są centrale firm globalnych i krajowych przekłada się na charakter odwiedzającego. Według danych GUS województwo mazowieckie wytarza blisko ¼ krajowego PKB.
  4.  

  5. 10-cio letnie doświadczenie KJOW w  organizacji spotkań dla rożnych sektorów przemysłu spożywczego z przedstawicielami sieci handlowych. To będzie już trzecia edycja spotkania Meat Market dla producentów mięsa i wędlin. Po raz drugi odbędzie się Food Convienience dla dostawców dań gotowych. W czasie Food Market Court zadebiutuje spotkanie POW-er dla producentów przetworów owocowo-warzywnych.
  6.  

  7. Trzy spotkania biznesowe Meat Market, Food Convienience i POW-er z przedstawicielami sieci handlowych nadają wydarzeniu profil B2B. 
  8.  

  9. W spotkaniach biznesowych wezmą udział najbardziej liczące się sieci handlowe w Polsce i zagranicą. Udział już potwierdziły m.in. Carrefour, Eurocash, Biedronka, Mila, Stokrotka czy Delikatesy Centrum.
  10.  

  11. Brak powielania schematów utartych przez lata przez inne ośrodki targowe Dzięki świeżemu i nowemu spojrzeniu na branżę targową wystawca otrzymuje możliwość pozyskania nowych klientów.
  12.  

  13. Wystawcy  bezpłatnie mają do dyspozycji  kilkanaście sal seminaryjnych, w których odbędą się seminaria, warsztaty i prelekcje.
  14.  

  15. Stała współpraca z instytucjami branżowymi, które są naszymi partnerami: Polska Izba Handlowa i Krajowa Izba Handlowa.
  16.  

  17. Patronami medialnymi wydarzenia są między innymi : Eurofruit, FirmyMiesne.pl, kierunekspozywczy.pl, PPR, Poradnik Handlowca, Poradnik Restauratora, przeglad-spozywczy.pl, Strategia i Biznes, fresh-market.pl, Best Food Importers, Rolnik Polski, hurt&detal, Mięsna Gospodarka.
  18.  

  19. Konkurencyjność cenowa, a także  elastyczność jeśli chodzi o formę współpracy, wdrażanie pomysłów klientów i negocjację kosztów.
  20.  

  21. Prowadzenie kampanii reklamowej, przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem marketingowym, pozwala na odpowiednią promocję imprezy, a także jej stargetowanie na branżowych odbiorców.
  22.  

  23. Równoległe do Food Market Court w hali obok odbywać się będą targi techniki pakowania i opakowań Warsaw Pack 2017 na które już zapowiedziało udział 6000 handlowców.
  24.  

  25. Ptak Warsaw Expo aktywnie zajmuje się pozyskiwaniem odwiedzających. Dedykowany dział call center zatrudniający obecnie blisko 60 osób zaprasza do udziału w targach.
  26.  

  27. Do tej pory zaproszono ponad 50.000 gości z branży spożywczej.
Partnerzy
Live Chat